پیاده سازی نرم افزار سرویس دسک بر پایه چهار چوب ITIL

توضیحات

نرم افزار     ManageEngine ServiceDesk Plus  بهترین راهکار نرم افزاری برای مدیریت واحد  IT و ایجاد همکاری و کاهش هزینه ها برای سازمان های IT محور می باشد.

این نرم افزار با در اختیار داشتن یک برنامه Help Desk   جامع که با استفاده از آن میتوان به مدیریت دارایی ها و مانیتور کردن آنها توسط راهبر Help Desk  پرداخت امکان رسیدگی هر چه بهتر و سریعتر به درخواست ها و نیازهای کاربران سیستم را در کمترین زمان ممکن و با حداکثر رضایتمندی به وجود می آورد.

امکانات نرم افزار سرویس دسک

  • مدیریت رویداد
  • مدیریت مشکلات
  • مدیریت تغیرات
  • کاتالوگ سرویس
  • مدیریت قرار داد ها
  • مدیریت فروش
  • مدیریت دارایی
  • گزارشگیری

    شرکت باتیس در سال 1389 با هدف فعالیت در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات تاسیس گردید . و تلاش نمود با بهره گیری از نیروهای خبره و سیاستگذاری پویا، در تمامی پروژه های انجام شده و یا در حال انجام، خدمات ارزنده ای با هدف رضایتمندی آنها به مشتریان خود ارائه نماید. ویژگی شاخص این خدمات پشتیبانی نسبتا کامل از عملیات بخشی و فرا بخشی در شرکتها و موسسات خصوصی و دولتی است به گونه ای که می تواند طیف وسیعی از نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری یک سازمان مدرن را پوشش دهد.

    آدرس

    تهران، بلوار نلسون ماندلا، خیابان شهید بابک بهرامی، پلاک 7، طبقه پنجم، واحد 11

    تلفن تماس

    02188655730

    آدرس ایمیل

    mh@battis.ir

    سبد خرید